Garantie & retouren
Garantie
Wieltje.nl. besteed grote zorg en controle aan haar producten, mocht het desondanks toch voorkomen dat uw producten gebreken vertonen, dan verzoeken wij u dit via mail info@wieltje.nl kenbaar te maken. Naast de wettelijke garantietermijn biedt Wieltje.nl haar klanten een garantietermijn van maximaal 2 jaar na factuurdatum.
Om in aanmerking te komen voor de garantie gelden onderstaande voorwaarden:
- Garantietermijn van 2 jaar, ingaande vanaf factuurdatum
- Het product dient bij Wieltje.nl te zijn gekocht.
- U heeft recht op gratis reparatie of een nieuw product indien reparatie niet mogelijk is.
- Uw factuur is uw garantiebewijs, dus bewaart u uw factuur goed.
___
De garantie is niet van toepassing op:
- Schade als gevolg van onjuist gebruik en slijtage.
___
Retourneren
Retourneren bij ons is geen enkel proleem. Hierbij moet u rekening houden met de twee volgende uitzonderingen. Facilitaire producten (consumptieartikelen) kunnen vanwege hygienische redenen niet worden teruggestuurd. Artikelen die speciaal voor u besteld zijn kunnen niet worden teruggestuurd. Controleer binnen 14 dagen na ontvangst of uw bestelling juist is geleverd. Mocht er toch iets fout zijn gegaan dan verzoeken wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Met betrekking tot de retourkosten hanteren wij de volgende richtlijnen:
Verkeerd geleverd (onze vergissing):
De retourkosten komen voor onze rekening.
Verkeerd besteld (uw vergissing):
De retourkosten komen voor uw rekening. De producten moeten ongeopend in de orginele verpakking worden geretourneerd. Wij verzoeken dan ook de producten zo goed mogelijk te verpakken om beschadiging te voorkomen.
Hoe gaat het retouneren bij ons in zijn werk.
Per email
Het is belangrijk dat u de volgende gegevens vermeld.
- Klantgegevens
- Uw ordernummer
- Het artikelenummer van het te retourneren product(en)
- De reden van het retour
Na uw e-mail nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.